CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

::.shaye budak ukm.::

::.shaye budak ukm.::

::.beloved followers.::

Tuesday, April 27, 2010

mimpi agi =(

ceittt


ari ari aku mimpi dea



mimpi dea ari ari



asyik mimpi dea jer


haishh



buat aku makin rindu jer




tak pe aku sabar




tabah



mimpi benda yg same



cume berlainan cara mimpi



ngekss




mimpi aku kali ni sangat special




sebab ade JUSTIN BIEBER



baby, baby, baby ooooo




miaahhaaha

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


aku mimpi MY SWEET HOME laa!



waa! nk balik sekarang jugak




kalo laa aku boleh balik sekarang!




bgn tido terus google umah




senget!





dapat tgk umah melalui google map pon tak pe laa. haha. yang aku lukis anak panah no 1 tu laa umah aku. kalo laa boleh nampak orang dalam umah tu agi better. tgk ncik ayah ngan puan mamy ngah buat ape. tgk adik aku ngah buat ape, mesti dea ngah tgk tv, tak stadi. ish pemalas!



tapi kadang2 xboleh caye gak google map neh. yang dekat anak panah no 2 tuh sebenar nye dah xde hutan. dah ade umah baru kat situ. ish penipu! haha.





p/s: yes! sok aku balik!

0 comments: