CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

::.shaye budak ukm.::

::.shaye budak ukm.::

::.beloved followers.::

Friday, April 2, 2010

good news yang xsure good ker tak...

HARAP MAKLUM. sekarang aku sangat suke meng update ncik blog aku yg kiut miut neh. bukan ape aku rase ncik blog aku nea daa makin macho. ensem lak tuh. sebab tuh aku rase nk slalu post anything biapon post tuh cam layak save kat draft jer. arhh, like i care. kalo anda xshuke bace post nea sila tekan tande X kat atas *xabes abes ngn ayat neh*

ari nea aku nat post ala ala karangan BM yang dulu aku slalo fail. sekarang aku nak praktice wat karangan yer. kalo ade yang nyampah tengok karangan aku nea, plis tutup mate. like i care. ini ncik blog aku yang punyer. suke ati aku nak buat ape ngan ncik blog kesayangan aku nea. kalo xsuke agi sila gerakkan cursor anda and tekan tande X kt atas. ish ape aku mengarut nea. aku pon xphm.

harap maklum kadang kadang aku nea terlebih emo. kadang kadang terlebih hepy. kadang-kadang half hepy, half emo. kadang kadang gumbira, kadang kadang gembira. kadang kadang giler. haishh aku xphm jenis makhluk apekah manusia ini. harap jangan phm yer.

oke tahniah kepada anda coz berjaye bace sampai tahap nea. pada yang xberjaye sila wish tahniah kepada diri masing masing. hahah. sebab aku nak wish tahniah kat aku sendiri sebab aku bakal dapat kakak ipar orang sabah bah. yeay dapat p sabah! [biapon xsure agi jadi ker x kawen]



alkisah nyer aku dapat mesej dari akak sengal aku ari tuh:

akak sengal: ko taw x abg da ade makwe.


adik baek: seyes? ble agi?


akak sengal: baru jer. puan mamy ckp kat aku. org sabah. non-muslim tapi dea nk masuk islam before kapel ngan abg agi. dea suruh abg bagi kat support kat dea, nak pakai tudung. *alhamdulillah*


adik baek: ow ek. puan mamy caner?


akak sengal: oke jer. puan mamy nk jumpe dulu ngan dea. *next week puan mamy same encik ayah aku datang KL*


adik baek: oke laa camtuh. arap arap xjadi cam dulu.

akak sengal: insyaallah kali nea dea baek.



mm. tekejot pon ade gak. bukan abg aku tak penah kapel sebelom nea. penah jer. tapi disebabkan incident tersebut, budak perempuan aka ex abg aku terus di reject oleh encik ayah & puan mamy aku.

bak kate cik-cik senget kesayangan aku: 'biala abg ko kawen ngan budak tuh. maybe yang nea baek kot. agipon abg ko daa tue, daa patot kawen patot ade anak.'
mm betol. aku sayang abg aku & beharap dea cepat cepat kawen. kalo xkawen tahun nea gak, sila ikot puan mamy ke mekah hujung tahun nea. harap maklum. HAHA.

and this post xder niat nk memburukkan saper saper. kalo budak perempuan tuh terbace post nea, harap maaf. saye xkenal awak. haha. abg aku nk marah sebab aku post pasa dea?? like i care!! haha. takpe abg aku xtaw aku ade blog. kalo dea taw, aku daa selamat berada dalam keranda sekarang. muahahaa.





p/s: harap maklum post nea ber versi pelangi. macam macam ade. [ntah, aku xpaham ape aku tulis nea ;p]

dekat2 exam makin rajen laa memblogkan diri. ngaa. maklum laa sebelom nea ayik studi jer. [harusla pecaya] =DD













2 comments:

Farah Rifhan said...

harap maklum, ayat2 perbualan tersebut telah diubah gayanya. bila masa plak aku panggil mummy, puan mummy??? lawak mu ni.

ILA HonEyBuNNy said...

ewahhh....best2 lau kak ipar sabh n nti dpt g sabah..ila teringt kngn g sabah...heeh...gd luck dear exm...;-)