CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

::.shaye budak ukm.::

::.shaye budak ukm.::

::.beloved followers.::

Saturday, January 16, 2010

muahhaaha.........

situasi: tpah tertipu
lokasi: ntah, da lupe

mase: around 2pm




den tertipu: weyh... aku bosan dow... bosan tahap nk mati da nea.... *gaye muke bosan + cdey*


den innocent: lor... aku pon bosan gak...bosan tahap daa xbley benyawa dah...! huk..nk wat ape ek...*sambil bejalan ke arah tv*....


den tertipu: ala cter xbes ler... weh, aku geram dow nga minah senget nea, pnyer laa bajet cun...mmg laa dea cun tp xyahla bajet sgt...huk~ *muke bengang thap cipan*
MyEm0.Com


den innocent: minah senget?? sape lak? sume owg ko panggil senget.. aku rse ko yang senget sbnr nye... miahahaa....


den tertipu: lah, lu pehal....? gado....? *muke bengang yg d buat2*... ala, minah senget= tettttt ttuuuutt....

(ceh, klu ckp nme kantoi ar ngah ngumpat dea....miahhaaa) MyEm0.Com


so, bemula laa sesi gosip2 hot, suam2 antara mereka... mereka begosip ala2 gosip girl.. *oke ayat aku sgt poyo*.... kalu catat ape yg dowg begosip cofem da bley wat 1 buku gosip... miahhaa... 1 malaysia... stiap rakyat d malaysia ini msti tolong mnolong & besatu padu.. tamo gado gado... melayu, cina , india mesti bebaik-bebaik... oke daa lari dari topik yg sbnr...
MyEm0.Com

oke back 2 the story......'ter' melalut jap.... miahahaa.... then, mase dowg ngah syok begosip gosip.......tbe tbe.......*jeng jeng ala suspen*



den tertipu: weh, daa kol bape nea?


den innocent: kol 5 dah... asal?


den tertipu: alamak, aku xsemayang agi dow..! baek aku p cuci dose jap... lepas ngumpat wat dose mstila cuci dose lak... hahaa~ *lawak x? lawak kan...miahahaa (^_*)*


den innocent: semayang? *nga muke hairan*



sejam kemudian........*dowg ngah tgk tv*




den tertipu: ehhh... da azan, da magrib ker....?? awal nyer... *smbil jenguk2 kt luar... langit cerah agi...*


den innocent: ehh senget...magrib ape lak..... asar laaa... ko mamai ker.... 2la ko, ngumpat byk sgt... ati pon daa jd gelap gelita... miahaha...


den tertipu: amboi... cerah nyer ati ko.... huk~ *nga muke blur + tahan marah*.... tp kan weyh, td aku kn semayang asar.... bkn td ko ckp daa kol 5... daa asar laa tuh senget....


den innocent: kol 5? oo.... aku ckp kol 5 ek... kalu ikot kan jam aku skg daa kol 6.. mmg daa asar pon... tp kan aku lupe nk ckp sbnr nye jam aku nea salah... huhuh...


den tertipu: ahhhh??..............................


den innocent: 2 laa aku pelik td, asal laa ko semayang zohor 2 kali.... daa ko ckp nk p cuci dose, aku bia kan jela....heeehe.... *nga mimik muke tak besalah*


den tertipu: senget ar ko... yang ko pakai jam salah 2 knape....?


den innocent: saje.....


den tertipu: ggggrrrrrrr.................
MyEm0.Com



p/s: ssungguh nye jauhi laa dr gosip2 & ngumpat2.... wakakaaa..............=DD

1 comments:

miaishika said...

hakhak~~pe r den tertipoo tu..agagaga~~~