CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

::.shaye budak ukm.::

::.shaye budak ukm.::

::.beloved followers.::

Tuesday, June 16, 2009

++tagged agi++ecah nyer+++

1.Apa Perasaan Anda Sekarang?
++mls nyer nk mndi....

2.Saya nak makan?
++big apple.....sotong msak kurang pdas+petai (msakan mamy)... nyum2...

3.Saya tak suka?
++skit kpala & skit prut...seksa....waaa~~

4.Impian saya?
++nk agi anak sdare....hohoh...
++sem dpn, nk blaja btol2... new life...

5.Haiwan yang saya tak suka?
++sgt syg lipas....eawww.....

6.Saya harapkan?
++xder probs agi...xmo skit kpala agi...mnci..mnci...

7.Jika boleh putarkan masa?
++if we can........mmmmmm....

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
++da kawin kot... daa smbg mster... ade kje...

9.Handphone saya adalah sebuah?
++objek.....

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
++jap nk kire.... 100, 200, 201.......

11.Saya suka pada?
++kaler pink... jam tgn.... dea...

12.Kawan-kawan saya..?
++syg sy... klopak & geng2 bas skolah...

13.Pernah dikhianati?
++daa ilang ingatan... lupelaa...

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
++nk dush dush...

Senaraikan 8 orang untuk di Tag
++xder mood nk tag owg..
++mls nk pki....

0 comments: